14 فروردین 1400

از ۱۶ فروردین ۱۴۰۰؛

آغاز ثبت نام انتخابات شورا‌های روستایی و عشایریی


‍ کمیته اطلاع رسانی ستاد انتخابات استان همدان، از آغاز ثبت نام انتخابات شورا‌های روستایی و عشایری از ۱۶ فروردین ۱۴۰۰ خبر داد.

به گزارش سایت خبری پرسون از همدان، بر اساس اعلام رسمی وزارت کشور و ستاد انتخابات، ثبت نام از داوطلبان عضویت در انتخابات ششمین دوره­ شورا‌های اسلامی روستایی و عشایری از ساعت ۸ صبح ۱۶ فروردین ۱۴۰۰ آغاز و تا ساعت ۱۸:۰۰ روز یکشنبه ۲۲ فروردین ۱۴۰۰ به مدت ۷ روز ادامه خواهد یافت.

وی با بیان اینکه یکی از مراحل ثبت نام از طریق اپلیکیشن موبایلی (دانلود برنامه ثبت­ نام از پورتال وزارت کشور به آدرس entekhabat.moi.ir) و دریافت پیامک مبنی بر ثبت نام قطعی داوطلب از سرشماره (v.Keshvar) خواهد بود گفت: بستر ثبت نام از طریق نسخه ویندوز و قابل نصب بر روی رایانه (دانلود برنامه ثبت نام از پورتال وزارت کشور به آدرس entekhabat.moi.ir) و دریافت پیامک مبنی بر ثبت نام قطعی داوطلب نیز محقق شده است.

کمیته اطلاع رسانی ستاد انتخابات استان همدان در یک اطلاعیه با اشاره به اینکه ثبت نام از طریق دفاتر پیشخوان دولت در شهر‌ها و روستا‌ها و دریافت رسید چاپی ممهور به مُهر آن دفتر و همچنین پیامک مبنی بر ثبت نام قطعی داوطلب نیز پیش‌بینی شده است افزود: داوطلبان می‌توانند از طریق مراجعه حضوری به بخشداری (از ساعت ۸:۰۰ تا ۱۸:۰۰) و دریافت رسید ثبت­ نام کنند.