10 فروردین 1400

۱۲ مصدوم در دو حادثه جاده‌ای استان زنجان

رئیس اورژانس پیش ‌بیمارستانی و مدیریت حوادث استان زنجان اعلام کرد: دیروز (۹ فروردین‌ماه) بر اثر واژگونی دو دستگاه خودرو، ۱۲ نفر مصدوم و راهی بیمارستان شدند.

به گزارش سایت خبری پرسون از زنجان، اصغر جعفری‌روحی در رابطه با حادثه واژگونی پراید، اظهار کرد: دیروز (۹ فروردین ماه) یک دستگاه پراید در کیلومتر ۳۰ جاده قیدار به ابهر واژگون شد که بر اثر این حادثه ۶ نفر مصدوم شدند.

وی از اعزام دو کد آمبولانس دوتپه و شماره ۲ خدابنده در ساعت ۱۵:۳۴ دقیقه به محل حادثه خبر داد و تصریح کرد: دو دختر ۴ ساله و ۱۰ ساله و یک پسر ۱۴ ساله توسط کد دوتپه و دو خانم ۳۵ و ۳۰ ساله و یک دختر ۱۳ ساله توسط کد شماره ۲ خدابنده، پس از انجام اقدامات پیش‌بیمارستانی به بیمارستان امیرالمومنین (ع) خدابنده انتقال داده شدند.

این مسئول در رابطه با حادثه واژگونی یک دستگاه خودروی «ریو»، ادامه داد: دیروز (۹ فروردین‌ماه) یک دستگاه خودروی ریو در کیلومتر ۵ اتوبان زنجان به قزوین (لاین شمالی) واژگون شد که بر اثر این حادثه نیز ۶ نفر مصدوم شدند.

جعفری‌روحی از اعزام چهار کد آمبولانس مروارید، صبا، قره‌بلاغ و هلال‌احمر در ساعت ۱۸:۴۳ دقیقه به محل حادثه خبر داد و خاطرنشان کرد: خانم ۱۸ و پسر ۳ ساله توسط کد صبا و دختر ۱۲ و ۱۰ ساله توسط کد مروارید، خانم ۲۰ ساله توسط کد قره‌بلاغ و دختر ۶ ساله توسط کد هلال‌احمر پس از انجام اقدامات پیش‌بیمارستانی به بیمارستان آیت‌الله موسوی زنجان انتقال داده شدند.

منبع: ایسنا