08 فروردین 1400

مهدی امیرآبادی در گفت و گو با پرسون؛

هواداران انتظار نتایج بهتری از استقلال دارند/ ۹۹ سال خوبی برای آبی‌های پایتخت نبود

پیشکسوت استقلال گفت: سالی که گذشت برای ابی‌های پایتخت سال خوبی نبود هواداران انتظار نتایج بهتری دارند.

به گزارش سایت خبری پرسون، مهدی امیرآبادی، پیشکسوت استقلال با اشاره به شرایط خاص ایران در سال 1399 در گفت و گو با خبرنگار پرسون گفت: متاسفانه در این سال ما اتفاقات خوبی را تجربه نکردیم و علاوه بر فشارهای اقتصادی بیماری کرونا سلامت خیلی از ایرانی ها را به خطر انداخت و متاسفانه هموطنان زیادی را از دست دادیم که این موضوع برای فوتبالی ها هم تلفات داشت و مهرداد میناوند و علی انصاریان را درعین ناباوری از دست دادیم که این موضوع ضربه و شوک بزرگی برای همه اهالی ورزش به خصوص فوتبالی ها بود.

بازیکن سابق آبی های پایتخت در خصوص شرایط این تیم در سال99 اظهار داشت: متاسفانه این سال، سال خوبی برای استقلال نبود و هواداران این تیم شرایط سختی را تحمل کردند که حق شان نبود. به هرحال استقلال یکی از پرطرفدارترین تیم های ایران است و مردم از این تیم انتظار موفقیت های بیشتر و کسب قهرمانی دارند که امیدوارم با پایان سال 99 بدشانسی های استقلال هم به پایان برسد و سال 1400، سالی سرشار از اتفاقات خوب برای استقلال و هوادارانش باشد.

او اشاره ای به فضای کلی فوتبال در سال99 در ایران داشت و در این خصوص گفت: متاسفانه در مجموع فوتبال ما هم تحت تاثیر کرونا، سال خوبی را پشت سر نگذاشت و با وجود این که بازی های باشگاهی برگزار شد اما باتوجه به غیبت هواداران و تماشاگران در ورزشگاه ها، افت زیادی را در فوتبال مان شاهد بودیم و فوتبال در غیاب هواداران به عنوان یار دوازدهم روح نداشت.

این بازیکن سابق استقلال با آرزوی موفقیت برای این تیم در سال 1400 گفت: از خدا می خواهم سلامتی و شادی در سال جدید مهمان دل همه ایرانی ها باشد و همه بتوانند با آرامش و سلامت در کنار خانواده های خود زندگی بی دغدغه ای را سپری کنند.