07 فروردین 1400

سرپرست اداره کل استاندارد استان زنجان عنوان کرد:

رفع موانع موجود در صادرات در گرو افزایش کیفیت تولیدات داخلی

سرپرست اداره کل استاندارد استان زنجان با تاکید بر اینکه افزایش کیفیت تولیدات داخلی با رعایت استانداردها، موانع موجود در صادرات را رفع خواهد کرد، افزود: به این مهم باید توجه کرد.

به گزارش سایت خبری پرسون از زنجان، سیروس صارمی در خصوص نامگذاری شعار امسال افزود: سال۹۹، با تمامی مشکلات ناشی از تحریم های ظالمانه دشمنان و شیوع جهانی ویروس کرونا به پایان رسید که سازمان ملی استاندارد ایران نیز با تاسی از شعار این سال یعنی " جهش تولید " نقش آفرین بود و در راستای تولید محصولات داخلی و کمک به رونق صادرات، اقدامات موثری را انجام داد.

وی اضافه کرد: سال ۱۴۰۰ نیز با توجه به نامگذاری سال توسط رهبر معظم انقلاب، به نام" تولید، پشتیبانی ها و مانع زدایی ها " تلاش می شود با تسهیل فرآیندهای استانداردسازی، ایجاد انگیزه تولید در واحدهای تولیدی و ارائه بسته های حمایتی از تولیدکنندگان داخلی پشتیبانی لازم انجام گیرد.

صارمی اظهار داشت: این کار موانع احتمالی موجود را در راستای تحقق بخشیدن به شعار سال و رونق صادرات غیرنفتی از پیش روی بر می دارد.

وی خاطرنشان کرد: این استانداردها هستند که موجب بالارفتن کیفیت تولیدات داخلی خواهند شد و رعایت استانداردها، موانع صادرات را مرتفع کرده و بدون شک، اقبال بازارهای بین المللی برای خرید تولیدات ایرانی را در پی خواهد داشت.

صارمی خاطرنشان کرد: شعار امسال مسوولیت مدیران و متولیان امر را سنگین تر می کند، تا برای عزت، استقلال، سربلندی و رفع مشکلات تدبیر، تلاش مضاعف و دقیق موانع تولید را برطرف و به ویژه از محصولات ایرانی با کیفیت حمایت کنند.

منبع: ایرنا