04 فروردین 1400

اختصاص ۲۰ میلیارد ریال اعتبار برای ساماندهی پایگاه ملی حسنلو نقده


نماینده مردم نقده و اشنویه در مجلس شورای اسلامی از اختصاص ۲۰ میلیارد ریال اعتبار برای ساماندهی پایگاه ملی حسنلو نقده از محل اعتبارات در اختیار نمایندگان خبر داد و گفت: از محل مبالغ در اختیار نمایندگان حدود ۲۰ میلیارد ریال برای ساماندهی پایگاه ملی حسنلو و میدان حسنلو نقده اختصاص می‌یابد.

به گزارش سایت خبری پرسون از آذربایجان‌غربی، علی زنجانی در حاشیه دیدار با مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری آذربایجان‌غربی اظهارداشت : از محل مبالغ در اختیار نمایندگان حدود ۲۰ میلیارد ریال برای ساماندهی پایگاه ملی حسنلو و میدان حسنلو نقده اختصاص می‌یابد که این اعتبار با نظارت اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان هزینه می‌شود.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی آذربایجان غربی هم در این دیدار گفت: پایگاه ملی حسنلو نقده از جمله مکان‌های تاریخی و مهم استان است که سالانه گردشگران بسیاری از این مکان بازدید می‌کنند. و در این راستا از توجه نماینده نقده و اشنویه برای توجه ویژه به میراث‌فرهنگی و تاریخی این شهرستان نهایت تقدیر و تشکر را داریم‌.

جلیل جباری با اشاره شرایط انجام سفر در ایام نوروز عنوان کرد: در ایام نوروز سفر به شهرهای نارنجی و قرمز ممنوع بوده اما سفر از طریق وسایل حمل و نقل عمومی و در قالب تور به شهرهای نارنجی امکان‌پذیر است.
وی تصریح کرد: در این ایام دستگاه‌های عضو ستاد خدمات سفر حالت آماده‌باش قرار داشته و به مردم خدمات ارائه می‌دهند.
این مقام مسوول خاطرنشان کرد: عمده تمرکز فعالیت‌های تبلیغی در این ایام بر روی فضای مجازی متمرکز بوده و چندین مستند معرفی جاذبه‌های گردشگری و تاریخی استان مانند تاج زاگرس در ایام نوروز از صدا و سیما پخش می‌شود.
جباری گفت: باور ما این است که انجام سفرهای ایمن، هوشمند و مسئولانه باعث شیوع کرونا نمی‌شود.

انتهای پیام/