25 اسفند 1399

استاندار سابق ایلام خبر داد:

بهره برداری ۴۰ هزار میلیارد تومان پروژه در سال جاری در ایلام

قاسم سلیمانی دشتکی گفت: امیدوار هستیم با شکست و رفع تمامی تحریم های ظالمانه بر این کشور و این مردم شریف، پروژه های مهم این استان به بهره برداری برسند.

به گزارش سایت خبری پرسون از ایلام، قاسم سلیمانی دشتکی؛ استاندار سابق ایلام در مراسم تودیع و معرفه استاندار جدید ایلام که با حضور معاون وزیر کشور و مسئولان استانی برگزار شد، ابراز کرد: اگر در دوران تصدی بنده بر استانداری ایلام خدماتی ارائه شد نتیجه کار جمعی مدیران استان می باشد.

وی در ادامه تصریح کرد: در طی دوران 39 ماهه تصدی خود رد استانداری، سعی در همیاری و هم افزایی بین مدیران، دلسوزان و رسانه ها را داشته ام و اگر کار و اقدام خوبی در استان صورت گرفت همه در آنسهیم می باشند.

سلیمانی با بیان اینکه استان شهید پرور ایلام شایسته خدمات بسیاری می باشد، اظهار داشت: این استان میعادگاه ۱۲ هزار شهید از سراسر کشور بوده و 3 هزار شهید و ۱۲ هزار جانباز را از بین مردمان خود این استان در راه اسلام و ایران تقدیم کرده است.

استاندار سابق ایلام با اشاره به تحریم های آمریکا علیه مردم و کشور، ابراز کرد: امیدوار هستیم با شکست و رفع تمامی تحریم های ظالمانه بر این کشور و این مردم شریف، پروژه های مهم این استان به بهره برداری برسند.

وی در ادامه اضافه کرد: با پایان تحریم های ظالمانه علیه کشور ما، پروژهای ها پتروشیمی مهران، دره شهر و هلیلان از سرگرفته خواهد شد و اقتصاد استان رشد خوبی خواهد داشت.

استاندار سابق ایلام با اشه به وقوع سیل در سال 96 اظهار کرد: وقوع سیل در ایلام جدای از خسارت هایی که به بار آورد بعث شد در حوزه زیرساخت ها اعتبارات مناسبی جذب شود و در این حوزه مجموعا ۷۶۰ میلیارد تومان اعتبار به استان ایلام اختصاص یافت.

نوروزی_استان ایلام