24 اسفند 1399

تشدید نظارت‌های جدی بر بازار بوشهر

معاون بازرسی، نظارت و حمایت از حقوق مصرف کننده سازمان صمت استان بوشهر گفت: طرح ویژه نظارتی نوروز که از پانزدهم بهمن ماه آغاز شده این روز‌ها با جدیت بیشتری دنبال می‌شود.

به گزارش سایت خبری پرسون، رضا جمالی در گفتگو با صدا و سیمای مرکز بوشهر، بیان کرد: در روز‌های پایانی سال طرح ویژه نظارتی نوروز در استان تشدید شده و این بازرسی‌ها در کالا‌هایی که اولویت بیشتری در این ایام دارند از قبیل شیرینی، آجیل و خشکبار، خشکشویی‌ها، اتو بخاری‌ها، قالیشویی‌ها، دفاترخدمات مسافرتی، پوشاک فروشی‌ها و صنوفی که بیشتر محل مراجعه مردم است شدت بیشتری دارد.

وی عنوان کرد: این بازرسی‌ها به صورت هدفمند و در قالب گشت‌های مشترک و مستقل با همراهی تعزیرات، مراکز بهداشت و اتاق‌های اصناف در سراسر استان بوشهر انجام می‌شود.

معاون سازمان صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر گفت: از ابتدای اجرای این طرح تا ۲۰ اسفند بالغ بر ۷۰۰ فقره گزارش تخلف صنفی از سوی همکاران ما در سراسر استان ثبت شده که بخش زیادی از این پرونده‌ها برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی ارسال شده است.

وی با تاکید بر اینکه برنامه‌ریزی لازم برای تامین کالا‌های اساسی مردم در ایام عید انجام شده است ادامه داد: در روز‌های آینده هزار و سیصد تن برنج به بازار استان تزریق خواهد شد و میوه‌های خریداری شده هم در بازار عرضه خواهد شد.

جمالی بیان کرد: برنامه‌ریزی شده تا مردم استان برای تامین روغن و مرغ گرم مشکلی نداشته باشند.