23 اسفند 1399

نماینده مردم ایلام در مجلس شورای اسلامی:

استان ایلام ظرفیت های خوبی برای سرمایه گذاری دارد

سارا فلاحی گفت: با توجه به ظرفیت های بالای استان ایلام در حوزه های مختلف، از وزارت صنعت درخواست کردیم که سرمایه گذاران را به سمت استان ایلام سوق دهد.

به گزارش سایت خبری پرسون از ایلام، بعد از ظهر شنبه، سارا فلاحی نماینده مردم ایلام در مجلش شورای اسلامی در نشستی با مدیران هلدینگ کشت و صنعت ساوین که با حضور جهانگیر رستم زاد؛ معاون امور اقتصادی استانداری ایلام برگزار شد، اظهار داشت: استان ایلام ظرفیت های بالایی در حوزه های مختلف از جمله، صنعت و انرژی برای سرمایه گذاری دارد.

وی در ادامه اضافه کرد: با توجه به پتانسیل بالای استان برای سرمایه گذاری، از وزارت صنعت درخواست کردیم که سرمایه گذاران را به سمت استان ایلام جهت دهد.

فلاحی با تاکید بر ایجاد اشتغال به وسیله حضور سرمایه گذاران حوزه های مختلف، در استان ایلام، اظهار داشت: با رونق کشت و صنعت پنبه در استان، بخش زیادی از مصرف داخل نیز در این استان تامین خواهد شد.

وی با بیان اینکه اجرای این طرح قطعا برای کشاورزان سود و نفع بسیار خوبی دارد، افزود: باید دو مسئله اشتغال جوانان استان و منفعت کشاورزان در این سرمایه گذاری توسط هلدینگ تضمین شود.

نماینده مردم ایلام در مجلس شورای اسلامی در پایان اظهار داشت: قطعا می توانیم با کشورهای توسعه یافته در زمینه پنبه از جمله کشور مصر رقابت کنیم و همچنین به اقتصاد پنبه کشور رونق بسیار خوبی ببخشیم.

نوروزی_استان ایلام