17 اسفند 1399

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی در گفتگو با پرسون؛

رئیس جمهور آینده با رهبری همراه باشد/ مردم پای صندوق های رای بیایند

امیر حسین بانکی پور گفت: رییس جمهور اینده باید ولایت پذیر باشد، در نظام جمهوری اسلامی، همراه با رهبر باشد تا مشکلات کشور را حل کند ولی درصورتیکه که همراه نباشد تعارض پیش می آید.

امیر حسین بانکی پور فرد "عضو کمیسیون فرهنگی دوره یازدهم مجلس شورای اسلامی" در گفتگو با خبرنگار سیاسی سایت خبری پرسون در تشریح ویژگی های کاندیدای ریاست جمهوری، اظهارکرد: با توجه به وضعیت اقتصادی نامساعدی که در کشور حاکم هست، رئیس جمهور آینده بایستی اراده ای قوی داشته باشد تا اوضاع را سرو سامان بخشد.

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: در رفتار و شخصیت از اعتدال برخوردار باشد و متناسب با اخلاق و فرهنگ ایرانی اسلامی قدم بردارد. تیم قوی و مورد اعتماد داشته باشد و مشخص کند که با چه کسانی می خواهد این کشتی را اداره کند.

این نماینده مجلس از دیگر ویژگی های کاندید ریاست جمهوری نام برد و گفت: رییس جمهور اینده باید ولایت پذیر و در نظام جمهوری اسلامی، همراه با رهبر باشد تا مشکلات کشور را حل کند درصورتیکه که همراه نباشد تعارض پیش می آید.

بانکی پور افزود: در اواخر دوره دوم ریاست جمهورهای قبلی سستی و فشارهایی برای مردم رخ می دهد، اما در این دوره بسیار بیشتر از دوره های پیشین بوده است.

وی تاکید کرد: مردم در روز انتخابات با حضور حداکثری و انتخاب صحیح پای صندوق های رای بیایند و شرکت کنند و انرژی و جان تازه ای به کالبد جامعه ببخشند. با حضور خود دشمنان را نابود کنند.

این نماینده مجلس در رابطه با اینکه آیا ماندن در برجام را به ریاست جمهوری آینده پیشنهاد می کنید، اشاره کرد: برجام توافق مناسبی نبود و نتایج بدی عاید کشور شد. اگر ماندن در برجام منافعی برای کشور و مردم نداشته باشد از ادامه برجام منصرف شود.

گفتگو: ساراپیرانه