14 اسفند 1399

با حضور استاندار یزد؛

۲۵پروژه عمرانی شهرداری های استان یزد افتتاح شد

آیین افتتاح ۲۵پروژه عمرانی شهرداری های شهرهای یزد،میبد، اردکان و نیربه صورت ویدیو کنفرانس توسط استاندار یزد در محل بام شهر میبد برگزار شد.

به گزارش سایت خبری پرسون از یزد، آیین افتتاح ۲۵پروژه عمرانی شهرداری های شهرهای یزد،میبد، اردکان و نیر به صورت ویدیو کنفرانس توسط استاندار یزد در محل بام شهر میبد برگزار شد.

محمد علی طالبی در این مراسم گفت: در دوره پنجم شورای اسلامی شاهد عملکرد خوب شهرداری ها در استان بودیم که بسیاری از مشکلات سطح شهر مورد توجه قرار گرفت و بر اساس نیاز شهرها پروژه های خوبی برنامه ریزی شد.

استاندار یزد اضافه کرد: در این دوره از شوراها رویکرد های اجتماعی خوبی مورد توجه قرار گرفت که شاید در دوره های گذشته کمتر به این شکل و حجم دیده می شد.

طالبی با بیان اینکه این برنامه اجتماع محور و بر اساس نیاز مردم طراحی شده است ابراز داشت: درحالی که شهرداری ها و شوراها در اوج مظلومیت عدم دسترسی به منابع کافی بودند خوشبختانه با هم افزایی و تعامل چند سویه شهرداری ها با نهادهای مختلف شاهد اجرای برنامه های اجتماع محور به خوبیهر چه تمام تر بودیم.

استاندار یزد تصریح کرد: علاوه بر مشکلات اقتصادی کرونا نیز بر شدت آن ها افزود اما شهرداری ها و نهادهای آن که خود آسیب دیده از کرونا بودند باز درکنار مردم قرار گرفته و بیشترین تعامل را با مردم داشتند که امیدواریم این نحوه تعامل بتواند روابط خوبی را برای سال های آتی نیز پایه گذاری کند.

طالبی با تقدیر از شهردار و شورای شهر میبد هم گفت: پروژه بام میبد با ظرفیت های خوب خود باید به عنوان یک پروژه تفریحی گردشگری استانی نگاه شود و امیدواریم بتواند ارتقای جایگاه میبد و تقویت نشاط اجتماعی این شهر را رقم بزند.

وی بر ضرورت برنامه محوری فضاهای فیزیکی شهر ها تاکید کرد و ابراز داشت: باید به ساختارهای فیزیکی محتوا ببخشیم و با کمک نهادهای فرهنگی یک تقویم مناسبتی را برای سال ببینیم و براساس آن برنامه های متعددی را برای افزایش نشاط جامعه به اجرا بگذاریم.

گفتنی است در پایان این مراسم از خدمات شهردار، اعضای شورای شهر و تنی چند از کارکنان شهرداری میبد توسط استاندار یزد تجلیل شد.

پیش تر اعلام شده بود این پروژه با حضور ویدیو کنفرانسی رییس جمهور افتتاح خواهد شد.

انتهای پیام/

حیران_استان یزد