29 بهمن 1399

بهره‌برداری از فاز ٢ تصفیه‌خانه شهرک صنعتی خوی

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی آذربایجان‌غربی گفت: فاز ۲ تصفیه‌خانه شهرک صنعتی خوی با حضور علی رسولیان معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت و مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی طی امروز به بهره‌برداری رسید و برای این بخش تصفیه خانه ۵٠ میلیارد ریال هزینه شده است.

به گزارش سایت خبری پرسون از آذربایجان‌غربی، حسن حاتمی از بهره‌برداری فاز 2 تصفیه‌خانه شهرک صنعتی خوی با حضور علی رسولیان معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت و مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران خبر داد و اظهار داشت: برای بهره‌برداری از این بخش تصفیه خانه ۵٠ میلیارد ریال هزینه شده است.

وی ادامه داد: این طرح در ٢٨ ماه کار شده و با اضافه شدن ۵٠٠ متر مکعب به ظرفیت این تصفیه‌خانه، این ظرفیت به ٩۵٠ مترمکعب در روز رسید.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی آذربایجان‌غربی با اشاره به اینکه این تصفیه خانه تمام ٣٠٠ واحد صنعتی شهرک صنعتی خوی را تحت پوشش قرار می‌دهد اعلام کرد: همچنین در این روز مجتمع خدماتی رفاهی صدف شهرک صنعتی خوی با ٢٠٠ میلیارد ریال اعتبار و در زمینی به مساحت ٧۵٠ مترمربع به بهره‌برداری رسید.

حاتمی اضافه کرد: این واحد خدماتی برای ٢۵ نفر به صورت مستقیم اشتغالزایی می‌کند.

وی با بیان اینکه ۳۴ شهرک و ناحیه صنعتی در آذربایجان‌غربی وجود دارد، عنوان کرد: در حال حاضر ۲ هزار و ۴۰۰ هکتار از زمین‌های این استان در اختیار این تعداد شهرک صنعتی است.

این مقام مسوول خاطرنشان کرد: در حال حاضر ۲۵ مورد از این تعداد در مساحتی بیش از ۶۵۰ هکتار فعال است.

خاطرنشان می‌شود علی رسولیان معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت و مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران در سفری ٢ روزه به آذربایجان‌غربی از شهرک‌های صنعتی استان بازدید خواهد کرد.

انتهای پیام/